OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

9 Temmuz 2014 Çarşamba

Transformers: Rise of the Dark Spark Save Dosyası

Merhaba lonca üyeleri Transformers: Rise of the Dark Spark Save dosyasını bu siteden bulabileceksiniz kayıt dosyasını sizinle paylaşmadan önce birkaç şey üzerine değinmek istiyorum robot savaşları demek doğru olur sanırsam oyuna ilk olarak izlenim yaptığımda şehrin bir harabeye dönmüş işte duvarlar yıkılmış o güzel şehir artık nereyse bir harabe olmuş ve insanlar yok sadece robotlar varmış gibi bir izlenim yarattı bana robotunuz ile bir yerlere giriyorsunuz bir yerlere giriyorsunuz oyunun size verdiği haritaya göre hareket edip düşman robotlarla savaşıyorsunuz onları öldürüyorsunuz  ve tam bir görsel şölen yaratıyor size bu oyun bu yönü ile sevdim bu robot oyununu fakat tam benim tarzım değil ben daha çok stratejik ve gangster tarzı oyunlar severim. bir konu daha bitti kendilerinize iyi bakın lütfen hepinize yürekten selamlarımı iletirim.


Transformers: Rise of the Dark Spark Save Dosyası İndirme Linki
Buradan İndirebilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder