OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

7 Haziran 2013 Cuma

Msvcr100.dll Dinamik Bağlantı Kitaplığında Bulunamadı Hatası

Merhaba Arkadaşlar bir oyun veya programacıcaz ama holmadısakın korkamyın verdigim talimatlatı tek tek yapın sorununuz çözülecektir. arkadaşlar ilk olarak;
1-http://www.microsoft.com/en-us/download/confirmation.aspx?id=5555 bunu indirip kuralım
2-Başlat/Çalıştır : regedit

daha sonra bunu yazın: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\
ErrorMode değeri 0 ise 2 olarak değiştirin.

3-
Dosyayı indirn system32nini içine atın buradan indirin

41 yorum :

  1. arkadaşım system32 nin içine atınca izin iste diyor veriyorum olmuyor yardıııııııııım

    YanıtlaSil
  2. artık oyun hata bile vermiyor sorunda cözülmedi uygulama artık tepki bile vermiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bir genel hata olarak verilmiş bir konudur hiç hata vermiyorsa demekki hatan düzelmiş simdi oyunun içinde bir hata vardır oyunun adını ne oldugunu buraya yazarsan daha iyi edersin ve yardımcı olmaya çalısırız.

      Sil
  3. lan bu nasıl bişe oyunda şimdi hiç tepki filan yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\
      ErrorMode değerini tekrar 2 yap hata vermeye devam edicek.

      Sil
    2. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\
      ErrorMode ordaki 0 yaptığın değeri tekrar 2 yap hataya devam eder

      Sil
  4. aynen lan nasıl şey bu

    YanıtlaSil
  5. Bu yaptığımız işlem sadece hatanın ekrana gelmemesini sağlıyor işe yaramaz bu boşuna uğraşmayın

    YanıtlaSil
  6. ben denedim oldu teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. işe yaramıyor boşua uğraşmayın

    YanıtlaSil
  8. aga aslansınız çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. süper çok teşekkürler işe yaramıyor diyenleri de anlamış değilim

    YanıtlaSil
  10. ne tür bir element uyduruyorsunuz yapılan regedit ayarları uyarı vermemeyi kapatıyor uyarıyı göstermek yada kapatmak SORUNU ÇÖZMEZ ÇÖMEZLER

    YanıtlaSil
  11. HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Windows\
    ErrorMode değeri 0 ise 2 olarak değiştirin. BUNU NEREYE YAZIYORUZZZ

    YanıtlaSil
  12. işime yaradı sorunu çözdüm 1 gündür bunla uğraşıyordum Allah razı olsun

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar bendede assasins creed 4 te bu hatayı verdi bu adımları tek tek uygulayın hata düzeldi teşekkürler anlatımınız için

    YanıtlaSil
  14. oyunun adı State of decay ve hata düzelmedi ne yapacağım!?

    YanıtlaSil
  15. oldu admin saol teşekkürler umarım hepiniz bu sorunu çözersiniz

    YanıtlaSil
  16. benim bilgisayarımda win 7 var bu çalıştır rgedit olayını nasıl halledebilirim hocam

    YanıtlaSil
  17. PES'14 için denedim, olmadı oyun açılmıyor

    YanıtlaSil
  18. Allah sizden razı olsun ilk önce olumsuz işe yaramaz diyen yorumları görüp tereddüte kapılmıştım ama yükledim oldu olmaz diyenlere inanmayın gerçekten oluyor

    YanıtlaSil
  19. Allah razı olsun.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  20. Allah razı olsun kardeş hemen halloldu sıkıntı eyvallah. olmuyo diyenlerede inanmayın

    YanıtlaSil
  21. pes 2014 de deneyen varmı işe yarıyor mu

    YanıtlaSil
  22. deadpool oyununda deniyorum olmuyor söylenenleri bire bir uyguladım yinede olmuyor

    YanıtlaSil
  23. Beyler bende pes 2015te mscvr100.dll dinamik bağlantı hatasını aldım . bildigim içn yaptım olay şöyle :
    http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp100 gdin en sagda download zip file diyo tıklayın ve kaç bitse pcniz indrin içndeki mscvr100.dll yi oyunun bulundugu dizine atın çözülecektir.


    BURAK DAYANÇ

    YanıtlaSil
  24. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  25. beyler outlastda denedim bastım öyle kaldı hiç birşey olmadı ne oyuna girdi nede hata verdi lütfen yardım

    YanıtlaSil
  26. Abi olmuyo saakkın indirmeyin daha da bozuyo

    YanıtlaSil
  27. Abi olmuyo saakkın indirmeyin daha da bozuyo

    YanıtlaSil
  28. kardesim eline saglık on numara oldu valla pes 15 calıstı kayseriden slmalr

    YanıtlaSil
  29. kardesim eline saglık on numara oldu valla pes 15 calıstı kayseriden slmalr

    YanıtlaSil
  30. 100%100000000 çözüm

    48 saattir bu sorunla uğraşıyordum.çözdüm sonunda
    1.oyunu tamamen kaldırıp yeniden kesinlikle c ye kurun.
    2.kurulum bitiminde gerekli programlarında yüklenmesini sağlayayın dx virtual ++ vs gibi programları.
    3.sorununuz çözülecektir

    haala problem yaşayan olursa aşağı yorum bıraksın ilgilenirim

    YanıtlaSil
  31. eyw abi yemin ederim çalısıo

    YanıtlaSil
  32. abi en son system 32 nin içine dosya atıyoruz ya izin verilmedi diyor ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  33. Pes 16 benimki olmadi lutfen n
    Bi care bulun..

    YanıtlaSil
  34. ya herseyi yapıyoruz olmuyor yardımmm

    YanıtlaSil
  35. pes16'da işe yaramıyor ne yaptıysam olmadı çıldırmak üzereyim dinamik baglantı kitaplıgı nedir ya sacmalık resmen

    YanıtlaSil
  36. Bu konu salakça birşeye açılmıştır hata kodu geliyor veya gelmiyor olarak açıklama yapmış hata veren dllyi bulun indirin system32 ve windows içine atın oluyosa olur olmuyosa başka sitelerde farklı çözümler arayın

    YanıtlaSil