OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

30 Mayıs 2013 Perşembe

Pes 2013 Türk Telekom Arena Yaması

Merhaba Arkadaşlar Galatasaray stadyum yaması ile beraberiz bu yamda arkadaşlar güzel bir  yamadır tt arena güzelbirşekilde yapıolmıs yapanın elinesaglık güzel birşekilde tt arenayı yapmıstır.yama boyutu 69mb arkadaşlar fazla bir  şey degil linkler saglam indirip kurun arkadaşlar yamayı ben begendim 5 üzerinden 5 almıs bir yamadır iyi oyunlar iyi eglenceler.
Stadyum Gösteren Link:
http://www.imagebam.com/image/b6ac7b257235771

İndirme Linki:
Buradan İndirin

16 yorum :

  1. Kardeşş rar şifresi ne ? hepsini yapmışsın insan bi şifreyi yazar ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kardeş cok özür dilerim valla nasıl gözümten kaçmış bilemedim

      Rar Şifresi:
      www.pes-stadiums.blogspot.com

      Sil
  2. kardeş bu yama nasıl yapılıyo bi yazsana sana zahmet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitserver/img/dt07.img

      Cıkan Dosyaları onun içine at

      Kardeş Kitserverin yoksa yamyı kullanamazsın

      Sil
  3. türk telekom arenayı bulamıyorum kardeş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dosyaları dogru attıgına emin ol kardeş bide oyun içinden stadlara bak

      Sil
  4. kardeşm tt arena stad olarak oyunda ismi ne estadio filanmı ne yaptım ismini söylerrmisin oyundaki

    YanıtlaSil
  5. kardeş nasıl yapılıyor bu yama ben yapamadım da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitserveri kurman gerek sonra oyunun içinde bristol mary stadını bul ve gs stadı cıkacak karsına iyi oyunlar.

      Kitserver Nasıl Kullanılar.
      http://www.oyyundestek.com/2013/04/pes-2013-kitserver-kurulumu.html

      Sil
  6. Arkadaşım benim indirdiğim başka bir yamada türk telekom arena dosyasi var içindede (normal,preview,stadium server) bu üç dosya çıkıo ne yapmam lazım.

    YanıtlaSil
  7. KARDEŞ stad ve sahayı çok güzel yapmışsın ama tribünler ne oyle taraftarlar havada ucuyo stadın tepesınde sahada olması gereken kameramanlar fln var :D :ASD:A:SD

    YanıtlaSil