OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

12 Haziran 2013 Çarşamba

Euro Truck Simulator Türkiye Modu İndir

ETS 2 Türkiye Modu Merhaba Arkadaslar ets' yi vatanımızda milletimizde oynamak isteyenler için oldukça güzel bir yama daha önce euro truck simulatör hakkında kar yaması paylaşmıştık o yama oldukça tutmuştu arkadaslar bildiginiz üzere şimdi de yeni bir yama üzerindeyiz Türkiye' de gezmek için bir fırsat yama arkadaşlar yamayı indirmek istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayın.

Kurulum:
İndirdiğiniz dosyaları rardan çıkarın
belgelerim euro truck simulatorun içine atın


İndirme Linkleri
ETS 2 Türkiye Yaması İndir

13 yorum :

  1. harika bir oyun ve yamayı şu anda indiriyorum umarım başarılı bir çalışma olmuştur kurup oynayacağım şimdi yamayı yapan arkadaşların ellerine sağlık inşallah dahada güzel yamalar yaprsınız başarılar.

    YanıtlaSil
  2. bn ets2 nin ürün kodunu buldum çok güzle b, pyun tavsiye edrim

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. indirdim kurdum ama bi şey değişmedi

    YanıtlaSil
  5. progamı kapat hatası aldım mod klasörüne atım etkleştirdim oyunda snra prgomı kapat hattası aldım çözüm ara flan lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  6. indirmeyi açıklamalı bi şekilde anlatırmısınız euro truck2 var ama mod nası indiriliyor

    YanıtlaSil
  7. indirmeyi bana açık şekilde anlatırmısınız euro truck2 var ama türk değil nasıl yaparım

    YanıtlaSil