OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

23 Mart 2013 Cumartesi

Sniper Ghost Warrior 2 Siyah Ekran Hatası

Çözüm-1

arkadaşlar ilk çözümümüz bu böyle deneyelim olmassa 2inci çözüme başvurursunuz.
videoyu kesintisiz izleyelim umarım sorununuz düzelecektir.


Siyah ekran hatası çözümü










Çözüm-2 
(Bir Kardeşimizden alıntı yapılmıstır)
Arkadaslar oyunu kurup güncellemeleri yapdıkdan sonra oyun simgesini tıkladınız zaman siyah ekranda takılıp kalıyordum bunun cözümünü arasdırıp buldum sizlerle paylasmak icin forumunuza üye oldum eğerki aynı bu sorunu yasayanlar varsa aynen sunu uygulasın. oyunu nereye kurduysanız kurulu dizine giriyoruz  Sniper Ghost Warrior 2\Game\_FastLoad  bu klasörü acdımız zaman karsımıza iki tane dosya gelecek IntroMovies.pak ve startup.pak isimleri böyle olmalı bu iki dosyayı önce  IntroMovies.pak dosyasının ismini cveja.pak olarak değistiriyoruz sonra startup.pak dosyasının ismini tutorial.pak olarak değistiriyoruz bütün yapmanız gereken budur ama bu islemi yapmadan önce bu iki dosyayı yedeklemenizi öneririm belki bu sorunu alan bazı arkadasların sorunu sistem kaynaklı olabilir eger bu islemi yapdıkdan sonra farklı bi hata almaya baslarsa yedekledi dosyaları tekrar değistirip farklı cözümler arayabilir ben bu islemi uyguladıkdan sonra sorunsuz sekilde oyunun sonunu getirdim herkese iyi oyunlar. 

17 yorum :

  1. Kardesim Samimi İçten Söylüyorum ALLAH SENDEN RAZI OLSUN Baska Diyecek Bişey Bulamıyorum Çok Teşkkür Ederim Dedigini Yaptım Ve Oldu Cok Sevindim ALLAH Gönlüne Göre Versin Kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolasın Seninde Allah gönlüne göre versin kardeşim.

      Sil
  2. oyunu açınca nvidia görüntüsünden sonra windows çalışmayı durdurdu geliyo bir çok crack denedim sorun ne yada çözüm önerisi olan varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.oyyundestek.com/2013/06/sniper-ghost-warrior-2-calsmay-durdurdu.html

      indir

      Sil
  3. oyun ilk başta açılmıştı aslında grafik çözünürlüğünü düşürünce bu sorunla karşılaştım ne yapabilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. settings dosyasından kendiniz bit metindosyası aracılıylagımı acıptamı çözünürlügü düşürdünüz.? birde geçenlerde bende bu hatayı aldım güncelleme yaptım düzeldi yani kesinlikle güncellemeni yap cok cok önemli hatanındüzelmesi için.

      Sil
    2. yok abi oyunun içerisinden düşürdüm :(
      güncelleme linki atabilirmisin

      Sil
    3. kardeş site politikası geregince telif hakkından dolayı link paylasmıyoruz fakat söyle yaz googleye :
      ordan kardesim torrentoyuna gir ordaki calısyo kolay gelsin umarımsorunun çözülür.


      ''sniper ghost warrior 2 güncelleme''

      Sil
  4. eyw. kardeş sayende oyunum açıl sağol hakkını helal et benki helal olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfirullah kardeş Helal Olsun

      Sil
  5. SAOL KARDŞ AÇTI İNŞALLAH BŞİ OLMAZ :d SAOL

    YanıtlaSil
  6. benim pc oyunun sistem gereksinimlerini karşılıyor ama tam oyun başlıcakkken acayip donuyor ses var görüntü yok

    YanıtlaSil
  7. merhaba beyler ben oyunu yükledim actım nvidia reklamından sonra siyah ekran geldi ses var ve 1600-900 ghz yazıyor bunu nasıl düzeltebilirim çözünürlükten diye düsünüyorum oyunu acmadan çözünürlüğü değistirebilirmiyim ? yardımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. ALLAH SENDEN RAZI OLSUN NE MURADIN VARSA VERSİN KARDEŞİM HERŞEY DİLEDİĞİNCE OLSUN...

    YanıtlaSil