OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

14 Şubat 2015 Cumartesi

Cities: Skylines Sistem Gereksinimleri

Merhaba sevgili üyeler ve site ziyaretçileri bu öğle zamanı Cities: Skylines Sistem Gereksinimlerini paylaşacağız oyunun Türkçe anlamı benim çevirime göre şehirler gökyüzü hatları olarak çevirdim tabi yabancı dilim çok iyi değildir  bir şehir kurma simülasyonu türünde oyun oyunun çıkış fotoğrafında koca bina görüyorsunuz ve oyunun adının isminin yazısını görüyorsunuz o binaların üstüne yazılmış bir şekilde daha önce hiç oynamadım bakalım nasıl bir oyun grafikler nasıl oyun yazgısı nasıl bunları tabi tabi merak ediyoruz özellikle  eğer oyun şehir kurma oyunuysa bir hayal edin kendi binalarınızı kendi halkınız olacak belli vergiler koyacak bu vergiler ile binalar yapacaksınız ve bir şehir nasıl yönetilir en önemlisi bunu öreneceksiniz ve sonra diyeceksiniz evet ben bir belediye başkanıyım ve halkım için ne gerekirse yaparım ben halkımı kendim gibi görür ve onun üşümemesi için ve karnı aç kalmaması için ve refah düzeyi yüksek olması için her şeyi yaparım diyeceksiniz.


Cities: Skylines Sistem Gereksinimleri:


Rem  : 4gb

İşlemci : Intel Core 2 Duo, 3.0GHz / AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz

İşletim Sistemi : WİNDOWS

Ekran Kartı : nVIDIA GeForce GTX 260, 512 MB / ATI Radeon HD 5670, 512 MB



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder