OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

2 Kasım 2014 Pazar

This War of Mine Sistem Gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar bugün bu gece sizlerle This War of Mine Sistem Gereksinimleri paylaşacağız This War of Mine bu oyunun türkçe anlamı Mine Savaşı anlamına geliyor oyun 14 kasım da çıkacak ve  merakla bekliyoruz 14 kasıma yanılmıyorsam 10 gün kadar bir süre var yaklaşık olarak söylüyorum bunu yani yuvarlama olarak oyunun kapak fotoğrafına baktığımda üzgünlük pişmanlık  ve acımasızlık gördüm çünkü bir yerde oturup üzülen bir adam varken diğer yanda  bir adamın kafasını elleriyle boğmuş bir adam ve harabe bir ev var ben böyle benzettim ve ben de bu duyguları uyandırdı siz de neyi uyandırmıştır bilmem pek  oyunun sistem gereksinimleri alttadır..



This War of Mine Sistem Gereksinimleri

rem:  2 GB

işlemci: Intel(R) Core(TM)2 Duo 2.4, AMD Athlon(TM) X2 2.8 Ghz

ekran kartı: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB


işletim sistemi: Windows

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder