OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

3 Kasım 2014 Pazartesi

Haunted House: Cryptic Graves Sistem Gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar bugün sizlerle Haunted House: Cryptic Graves Sistem Gereksinimleri paylaşacağız bir korku gerilim oyunu yani korkunç bir oyundur kısacası şunu söyleyebiliriz oyun hakkında oyunu oynarken korkabilir ve gerilebilirsiniz  müthiş bir oyuna benziyor oyunun türkçe anlamını kendi yeterli ingilizcem ile çevirmeye çalıştım o da şöyle çıktı şimdi haunted peri demek oluyor house de ise ev demek yani perili ev oyunun adı en azından ben öyle çevirim  oyunun fotoğrafına baktım ve fotoğrafta büyük bir ev var ıssız kimse geçmeyen eve benziyor ve korkunç bir izlenim aldım oyun bu yönden çok başarılı diye düşünüyorum


Haunted House: Cryptic Graves Sistem Gereksinimleri


Rem  : 4GB

İşlemci  : Dual Core Processor

Ekran Kartı : DirectX11 compatible graphic Card

İşletim Sistemi : Windows

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder