OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

26 Ekim 2014 Pazar

Escape Dead Island Sistem Gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar bugün ki konumuz Escape Dead Island Sistem Gereksinimleri ben de bu oyunu merakla bekliyordum ve çıkışı tarihi açıklandı ve 21 kasım olarak belirlendi ve hepimiz heyecan ve merakla bu oyunu bekliyoruz oyunun türkçe anlamı şu anlama geliyor not bunu kendim ingilizcem ile çeviriyorum yani yanlış olabilir yani bana fazla güvenmeyin :) neyse  arkadaşlar dead island escape ölü adasında kaçış anlamına geliyor en azından biz böyle çevirdik diyebiliriz oyun bir zombi oyunu ve bu da yetmezmiş gibi bir adadayız gerçekten zor bir durum adadan kurtulma yöntemi bir uçak veya helikopter tabi varsa o da yoksa  tekne ile o da yoksa ağaçtan filan bir tekne yaparak gitmek yoksa başka bir şekilde kacamayız her neyse arkadaşlar sistem gereksinimleri alttadır .

Escape Dead Island  Çıkış Tarihi : Kasım 21

Escape Dead Island  Sistem Gereksinimleri:

Rem 2GB

İşlemci Dual Core 2.4GHz processor

Ekran Kartı Shader 4.0 compatible card (minimum: Nvidia GeForce 8xxx, AMD Radeon 2xxx

İşletim Sistemi Windows

Boyutu. 5GB

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder