OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

12 Ekim 2014 Pazar

Dreamfall Chapters Sistem Gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar oyun daha çıkmadı bildiğiniz gibi bu yüzden oyunu daha oynayamadık fakat İnternetten videosunu izledik bir tanıtım videosunu oyun anlaşılan zevkli ve gizemli bir oyun oyundaki karakterimiz kadın güzel bir kadın kendisi karakterimiz güçlü ve zeki birisi diye düşünüyorum oyunun türkçe anlamı bildiğim ingilizce ile bunu söylüyorum yani kesin değil bunu belirteyeyim dream rüya demektir fall ise düşmek demektir yani oyunun anlamı bana göre rüya düşmesi ya da bilinçaltı veya farklı anlamlarda koyabilirsiniz evet arkadaşlar Dreamfall Chapters Sistem Gereksinimleri aşağıdadır. kendinize iyi bakın sizleri seviyoruz oyunhata.net ailesi olarak....
Dreamfall Chapters ÇIKIŞ TARİHİ 21 Ekim

Dreamfall Chapters Sistem Gereksinimleri:

İşlemci :2 ghz

Ram : 3GB

Ekran Kartı : Intel HD Graphics 4000


İşletim Sistemi:Windows


Not:BU VERDİĞİMİZ SİSTEM GEREKSİNİMLERİ MİNUMUM SİSTEM GEREKSİNİMİDİR.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder