OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

2 Ağustos 2014 Cumartesi

Sacred 3 Nasıl Oynanır

Merhaba arkadaşlar sacred 3 ile yeni bir maceraya mı katılmak istiyorsunuz benim deyim mi ile orta çağın karanlık ve aydınlık dünyasında savaşan bir şövalye veya bir kahraman olmak için güzel bir adım sizi bir serüvene sokuyor bu oyun ister bu oyunun başında arılsız 6 saat serüven de kalın aralıklı 6 saat oynayın her şey size kalmış bu oyun da karakterleriniz ile aydınlık için savaşın oyunun yeni görüntü grafikleri güzel olmuş beğendim fakat daha oynamadığım için bir şey söylemeyeceğim internetten yorumlar okuyorum ve bazıları bu seriyi pek sevmemişler bunun için pek fazla bir şey demeyeceğim çünkü göreceli bir kavram sevmek veya sevmemek arkadaşlar güzel bir macera ve güzel bir serüven ile bu oyunun tadına varacaksınız benim görüşüm bu internetten video izleyerek bu oyunu beğendim oyunu satın alıp oynamayı ileri de düşünebilirim. arkadaşlar bir konuyu daha kapatma zamanı geldi hepinize iyi akşamlar diliyorum iyi günler dilerim. nasıl oynanır alttadır.


Sacred 3 Nasıl Oynanır

Sacred 3 ün nasıl oynandığını görmek için videoya göz atmanız yani bakmanız yetecektir.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder