OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Sacred 3 Sistem Gereksinimleri

Merhaba  arkadaşlar Sacred 3 Sistem Gereksinimleri sizlerle paylaşacağım oyunun tanıtım videosunu izleyince içim kıpır kıpır oldu adeta çünkü bu bildiğiniz çocuk oyunlarından değil bizzat yetişkinler için bir oyun oyunda hiç sansür yok tanıtım da izlediğim kadar her türlü vahşet sahneleri oyunun tanıtım videosunda gösterilmiş pek iyi olmasa da bazı avantajları var şudur ki oyunun realizm açısından üst seviye de büyülü kılıçlı savaşlı bir oyun için fazlası var dediğim gibi tanıtım izlediğim de ağzım açık kaldı sistem gereksinimleri fena sayılmaz bir çoğumuzun kasası kaldırır diye düşünüyorum ve sözümü balla keserek konuyu bitiriyorum.

Sacred 3 Sistem Gereksinimleri:

İşlemci:  3000 (Mhz Intel Core i5-4430)

Ram:2 GB (Önerilen 4GB)

Ekran Kartı: 512 MB (Önerilen 1024 MB)

İşletim Sistemi: WİNDOWS

Oyunun Boyutu:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder