OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

17 Temmuz 2014 Perşembe

Darkwood Sistem Gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar daha çıkmamaış bir oyun fakat sistem gereksinimleri açıklanmış ve bizlerce görülmüş bir oyun oyun hakkında net bilgiler konuşmak oldukça zor fakat ben yine tanıtım videosundan aldığım bilgilere göre size birkaç şey anlatmak isterim oyun 2 D Diyebileceğimiz bir görüntü içeriğine sahip üstten oynuyorsunuz oyun da tanıtım videosu boyunca oyunu tamamıyla görme fırsatı bulamadık bulduysak da ben fark etmedim durmadan elimiz  de bir fener bir ileri bir geri gidiyoruz oyun gerilim korku türünde bana kalırsa ki öyle gibi görünüyor bu yönden oyun hoşuma gitti bu türde daldaki oyunları severim ve ilgilenmekten çok hoşlanırım bana kalırsa bu oyunu denemenizde bir fayda var selametle kalın.


Darkwood Sistem Gereksinimleri

İşlemci: 2.4 ghz

Ram: 3gb

Ekran Kartı:

İşletim Sistemi: Windows

Oyunun Boyutu:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder