OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

24 Temmuz 2014 Perşembe

Dark Souls 2 Crown of the Sunken King Sistem Gereksinimleri

Merhaba arkadaşlar bu akşam sizlerle Dark Souls 2 Crown of the Sunken King Sistem Gereksinimleri paylaşacağız sistem gereksinimlerini paylaşmadan bir kaç şeye göz atalım oyun incelediğim zaman şunu anladım büyülü ve olağan üstü kahramanlardan oluşan bir oyun  oyuna mağara gibi bir yerde başlıyorsunuz o sessizliği korkuyu gizemi hissediyorsunuz başarılı bir çalışma olmuş kim ne derse desin oyun harika ötesi bir şey diyebilirim çünkü önemli olan grafiklerden önce bu oyunun bize ne hissettiği ne anlam da etkilediği çok önemli bir şeydir bunları unutmayalım lütfen. ve ben bu oyunu benim gizemi yönümü ve korku yönümü çok etkilediğinden çok başarılı bir çalışma olarak gördüm ve bunu örüm boyuncu belki söylerim.

Dark Souls 2 Crown of the Sunken King Sistem Gereksinimleri

En Az:

İşlemci: 3.17 ghz

İşletim Sistemi: Windows

Ram: 2GB

Ekran Kartı:NVIDIA® GeForce® 9600GT, ATI Radeon™ HD 5870





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder