OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

16 Temmuz 2014 Çarşamba

4PM Sistem Gereksinimleri

4PM sesiz bir oyun sanki ilerleyen günler de bizim karşımıza büyük bir dev gibi çıkacakmış gibi geliyor açıkçası oyunu beğendim de beğendim diyebilirim harikulade deyimi tam bu oyun için oyun için gereken işletim sistemi Windows olmakla beraber epey büyük ve güçlü bir sistem gereksinimi istiyor oyun bir televizyon filmi oynuyor gibi devam ediyor ve bu oyunda siz de oyun içindesiniz her an bir şeyler oluyor ve yüksek gerilimi içiniz de hissediyorsunuz oyun bana aksiyon gizem gerilim tarzı bir oyun gibi geldi bence en doğru türler bu diye düşünüyorum çünkü oyunu oynarken sizinde bunu hissedeceğini düşünüyorum bir bilinmezlik...

En Az Gereken:

İşlemci: 2ghz

Ram: 4gb

Ekran Kartı: 512 mb

İşletim Sistemi: Windows

Oyunun Boyutu:

Önerilen Gereksinim:

İşlemci: 2.5 ghz

Ram: 8 gb

Ekran Kartı: 2gb

İşletim Sistemi: Windows

Oyunun Boyutu:

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder