OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

4 Ağustos 2013 Pazar

Mount Blade Warband Çalışmayı Durdurdu Hatası

Merhaba arkadaşlar sizi çaglar boyu savaş yapan ve modlarıyla harika diyarlara atan mount blade sizi gerçek bir savaşcı yapıyor öyle degil mi ? oyun çok güzel ve cok popüler. eger mount blade warband çalışmayı durdurdu hatası aldıysanız çözümü cok kolay akradaşlar kolay bir şekilde bu sorunu çözecegiz ilk olarak şunları yapın.

Mount Blade Warband Çalışmayı Durdurdu Hatası Çözümü

1-belgelerime girin
2-mount blade warband dosyasını silin
3-tamamdır sorun çözülmüştür.
4-oyunu açıp oyunun keyfine varabilirsiniz.

not:belgelerimdeki dosyayı silmeden önce yedegini almayı unutmayın iyi oyunlar









9 yorum :

  1. abi birşey socuram yardımcı olursanız abi 1.153 ottoman empire modunda dediğinizi yaptım sıkıntı yok ancak adamların üstü çıplak nedne böyle birşey var teçhizatl aragiriyorum üst gözüküyor ama savaşlarda üstlire çıplak ve çabuk ölüyorlar nası lu sorunu çözerim ALLAH rızası için yardım edin

    YanıtlaSil
  2. ÇOOK SAOL OLDU :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. alalh razı olsun

    YanıtlaSil
  5. olmadı yardımcı olurmusun ya siliyorum yine aynı

    YanıtlaSil
  6. hocam benim belgelirimde dosya yok napcam :D

    YanıtlaSil
  7. olmuyor abicim başka çözüm yolu yok mu??

    YanıtlaSil
  8. Belgelerimde yok öyle bi dosya

    YanıtlaSil
  9. belgelerimdeki mount and blade leri sildim oldu allah razı olsun :D

    YanıtlaSil