OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

9 Temmuz 2013 Salı

Euro Truck Simulator 2 Güncelleme 1.4.1 İndir

Merhaba Arkadaslar harika bir tır simülasyonu olan oyunumuzun günceelemesi cıktı daha öncekki güncellemede pek fazla yenilik olmasada bu güncellemede bayagı bir yenilik var ve bu boyutundanda belli oluyor bir çok harita düzenlemesi yapılırken bu yamada iş imkanı ve piyasısı yeniden düzenlendi.

Ets 2 Güncelleme 1.4.1 Asagadaki Linkten İndirebilirsiniz:
Euro Truck Simulator 2 Güncelleme 1.4.1 buradan İndirin

7 yorum :

  1. benden serial istiyor ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
  2. orjinal alda bi işe yarasın adamlar türkçe oyun yapmışlar

    YanıtlaSil
  3. iyide normalide türkçe

    YanıtlaSil
  4. Ya bende yanıt vermıyor hatası oluyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  5. bu güncellmeyi yaptıkdan sonra araçla durduğum zaman bir daha hareket etmiyor neden olabilir?...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de güncelleme yaptım fakat 1.4.8 idi o ondan sonra mola verdikten sonra benimki de çalışmadı hava basıncı filandan kaynaklanabilir ve oyunu yeniden açtım çalışmıştı siz de öyle deneyin isterseniz sorununuz çözülebilir.

      Sil
  6. Ben başka bir şey soracağım peki ya bu version/sürüm/güncelleme dosyası nereye atılıyorr yardım edin

    YanıtlaSil