OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

16 Haziran 2013 Pazar

Wolfteam t_10054 Hatası Çözümü

Merhaba Arkadaslar Wolfteam bildiginiz üzere cok güze l bir online oyun ama oyunu oynamak isçin açtıgımızda bir bakıyoruz ki hata almısız ne yapsa k bilmem diye düşünüyor insan degilmi arkadaslar birazdan size nasıl yapılacagana dair bilgililer vermeye calıscagım umarım sorununuz düzelecektir.
NOT:HATANIN DÜZELMESİİÇİN MADDELERİ EKSİKSİZ BİR ŞEKİLDE YAPMANIZ GEREKMEKTEDİR.
1 ÇÖZÜM YOLU
1-başlat menüsünden denetim masasına girin
2-daha sonra program kaldıra girin
3-Wolfteam Oyununu Kaldırın
4-güvenlik duvarını açın arkadaslar nasıl acacagım derseniz denetim masasını acvtıgınız hemen görüceksiniz
5-Dns Sunucularımızı genellikle bir çogumuzun pcsi 8.8.8.8 8.8.4.4 tür ya onu silmek için otomatik dns ala tıklıyoruz.
6-wolfteami yeniden kurun ve umarım hatanız düzeleciktir

HATAM ÇÖZÜLMEDİ DİYORSANIZ 2 ÇÖZÜME BAKIN


3 Çözüm:



7 yorum :

  1. Evet beyler merhaba bende bu hatadan dolayı kafayı yiyecektim son anda bi çözüm buldum ve sorun ortdan kalktı çözümü bulmak için T_10054 hatası veren wolfteam ve Hata vermeyen wolfteam kurdum tabi ki farklı dizinlere ve tek tek inceledim tek fark ltmsg.dll idi ve bunu hata vermeyen dizinden hata aldığım dizine kopyalayıp değiştirince sorun ortadan kalktı ..


    Kısaca yapmanız gereken aşağı linkten ltmsg.dll dosyasını indrip WolfTeamTS klasörüne atmak ama dikkat etmeniz gereken nokta var oda KOPYALA VE DEĞİŞTİR demek Xp de demez zaten

    bundan sonra oyuna rehatca gireblrsiniz ii oyunlar

    FSoldier

    YanıtlaSil
  2. Evet beyler merhaba bende bu hatadan dolayı kafayı yiyecektim son anda bi çözüm buldum ve sorun ortdan kalktı çözümü bulmak için T_10054 hatası veren wolfteam ve Hata vermeyen wolfteam kurdum tabi ki farklı dizinlere ve tek tek inceledim tek fark ltmsg.dll idi ve bunu hata vermeyen dizinden hata aldığım dizine kopyalayıp değiştirince sorun ortadan kalktı ..


    Kısaca yapmanız gereken aşağı linkten ltmsg.dll dosyasını indrip WolfTeamTS klasörüne atmak ama dikkat etmeniz gereken nokta var oda KOPYALA VE DEĞİŞTİR demek Xp de demez zaten

    http://www.dosya.tc/server15/5yMur1/Wolfteam_T_10054_Hatas__icin.rar.html

    http://www.dosya.tc/server15/PS5LxU/Wolfteam_T_10054_Hatas__icin.rar.html

    http://www.dosya.tc/server15/d2dCd2/Wolfteam_T_10054_Hatas__icin.rar.html

    http://dosya.co/0n5x50mic9j3/Wolfteam_T_10054_Hatası_icin.rar.html


    bundan sonra oyuna rehatca gireblrsiniz ii oyunlar

    FSoldier

    YanıtlaSil
  3. OLursa allah razı olsun

    YanıtlaSil
  4. merhaba arkadaşlar benimde bir sorunum var wolfteam a giriyorum kampa da giriyor girdikten 25-30 saniye sonra hiçbir hata bildirimi ve uyarı vermeden oyundan atıyor işletim sistemim windows 7 ultimate. lütfen yardım edin şimiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  5. Bu 3. yöntemi boşuna koymuşsunuz ama yorumlar işime yaradı çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. s48 Akabinde T_10054 Hatası Oyun kurucularla alakalıdır..Tavsiyem Oyunu silin.

    http://fstr.oasgames.com/ freshut indirin oynayın..

    Geleceği olan oyunda hile olmayan sağlam bir oyun.
    Benim babamın oyunu olduğu için tavsiye etmiyorum 8 aydır S48 T_10054 HATAsının götünü bekliyorum düzelsin diye ama olmadı,bütün online oyunlar oynatıyorum wolfteama gelince hata alıyoruz..oynadığım diğer oyunlarmı gerizekalı yoksa wolfteam çokmu ahıllı :D akıllı :D

    YanıtlaSil