OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

17 Haziran 2013 Pazartesi

Medal Of Honor Warfighter Windows 8 Açılmıyor

Merhaba Arkadaslar win 8 yeni çıkmıs bir işletim sistemi win 8 kullanalardan begenelerden var begenmeyenlerde simdi size medal of honor warfighterin acılması için yani win 8 de açılması için ne yapmanız gerektigini söyleyecegim umarım hatanız düzelecek ve güzel bir şekilde oyunu oynayabileceksiniz evet arkadaslar yapmanız gereken:medal of honor warfighter exesine sag tıklayalım sonra uyumluluk sorununa gelelim windows xp sp 3'ü seçin hatamız düzelmiştir iyi oyunlar iyi eglenceler

4 yorum :

  1. win8 kullanıcısıyım oyunum orginal autorun.exeye giriyorum install ve help çıkıyor installe basınca kurulum kapanıyor nasıl düzeltebilirim

    YanıtlaSil
  2. aynı sorun bende de var 4 dvd li kurulum sırasındfa hata weriyor lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil
  3. 4 dvd li oyun kurulum sırasında hata diyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  4. win 8 kullanıyorum oyunda sorun yok hatada vermıyo tıklıyorum acılmıyor ustekı cozumu denedım olmadı yardım edın lutfen ekran kartı 2gb ram 8 i5

    YanıtlaSil