OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

15 Haziran 2013 Cumartesi

Hitman Absolution Çalışmayı Durdurdu Hatası

Merhaba Arkadaslar oyun aldık kurduk oynuyacagız ama ne cıktı karsımıza oyun çalısmıyor yani çöalısmayı durdurdu hatası aldık yapmamız gerekn arkadaslar ben simdi size sıra sıra teker teker sizlere verecegim hatanız çözülecektir Umarım.

1-Arkadaslar İlk olarak denetim masasını açın
2-daha sonra sistem ve güvenlik sekmesine tıklayın
3-windows güvenlik duvarına girin
4-gelişmiş ayarlara girin
5-giden kurallara tıklayın
6-arkadaslar daha sonra yeni kural sekmesine tıklayın
7-arkadaslar son olarak yeni kural sekmesine tıklayın ve ileri deyinve hitman absolutiınu simgesini bulup işaretleyin
8-oyunu açın hatanız çözülmüştür.

2 yorum :

  1. çok çok çok çok çok saol kardeş işe yaradı sana ne kadar teşşekür etsem azdır ben bu oyunu oynamak için 4 gündür bunla uraştım ama sen yaptın çok sağol

    YanıtlaSil
  2. bende aynısını yaptım gene aynı şeyi yapıyor

    YanıtlaSil