OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

14 Haziran 2013 Cuma

Gta 4 Windows 7 Kasma Sorunu Çözüm

Merhaba Arkadaslar Geçenlerde Akrabalarımdan birisibize geldi yanında leptopunada getirmisti leptopun sistem gereksinimlerie oldukça iyide gta gibi oyunu kesin çalıstırırdı yani donma ihtimali olmazdı herneyse ben oyunu yükledim her sey tamam oyunu actım oyun harika bir şekilde donuyor yani ne yapacagım bilemedim herneyse arkadaslar sonra sorunu çözdüm cözümü söyle yaptım

1-windows 7 baslattan Çalıstır yapın eger ingilizceyse sizinki run ile çalıstıracaksınız
2-daha sonra ''msconfig'' yazın tırnak isaretlerini kaldırın tabi
3-karsımıza cıkan bölümdeki hizmetler bölümüne tıklayın
4-windows olay günlügü diye bir yazı var onun çentigini  kaldırın
5-daha sonra uyugula deyip tamam deyin
6-sorun çözülmüştür iyi oyunlar

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder