OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

1 Mayıs 2013 Çarşamba

Far Cry 3 Blood Dragon İnceleme

Far Cry 3 BlOOd dragonVideo İnceleme:


Oyun hakkında Kullanıcı yorumları;
farcry 3'ün expansion'ı. tamamen yeni bir oyun da denebilir.

herhalde firmanın en cesur hareketi olabilir. ronald reagen dönemi bilim kurgularına atıfta bulunan abartılı b filmi tipi görselleri, o dönemin neon ışıklarını yansıtan müzikleri ve ucuz görselleri ile herhalde uzun zamandır beni en çok heyecanlandıran oyun oldu far cry 3. 


dün itibari ile ortamlarda yerini almış, pc'de far cry 3 olmasa da çalışan dlc. çocukluğumun gelecek figürünü (tv'den gördüğümüz şekilde) güzel şekilde yansıtmış, eğlenceli ve komik bir oyun yaratmışlar. training bölümünde öküz gibi gülünce entry girme ihtiyacı hissettim. renk paleti sıradanın çok dışında olduğu için beğenmeyen çok olacaktır ama ben bayıldım, dx11 ile görsel şölen açıkçası. far cry 3'e update ile master zorluk seviyesi gelince tekrar başlamıştım baştan, bu dlc bana ara verdirtti. tavsiye ederim, alın oynayın hacı. olmuş bu oyun.
kaynak:ekşisözlük

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder