OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

2 Nisan 2013 Salı

Archeblade Sistem Gereksinimleri


Minimum Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
Işlemci: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
RAM: 2 Gb
Disk Alanı: 1.5 Gb free
Video RAM: 512 Mb
Ekran Kartı: nVidia GeForce GTS 250 / ATI Radeon HD 3850
Ses Kartı: DirectX Compatible
Ağ: Broadband Internet Connection
Direct X: 9.0c

Önerilen Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows Vista/7
Işlemci: Intel Core i3 @ 2.9 GHz / AMD Phenom II X4 @ 3.0 GHz
RAM: 4 Gb
Disk Alanı: 1.5 Gb free
Video RAM: 1 Gb
Ekran Kartı: nVidia GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5870
Ses Kartı: DirectX Compatible
Ağ: Broadband Internet Connection
Direct X: 9.0c

2 yorum :

  1. Oyunda bir hata var ve bu hatanın çözümü ile ilgili bir paylaşım bulmak zor bana yardımcı olabilirmisiniz
    hata şu oyuna giriyorum ana menüyü görüyorum ama önümde hiç kaybolmayan bir connecting yazısı var ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  2. aynı hata bendede var arkadaşım connecting yazısı gitmiyo internette de hic bi yerde çözümü yoq

    YanıtlaSil