OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

31 Mart 2013 Pazar

Windows 8 Kurulumu


Windows 8 Kurulumu
Evet Şimdi Windows 8 Nasıl Kurulur Öğrenelim.

1. Adım:

Kurulum Ekranında İlk Karşımıza Gelen “Dil Ayarları”, “Saat ve Para Birimi”,ve “Klavye Seçeneği” yani Windows 7 de gelen ekranın aynısı diyebiliriz. Gerekli seçimleri yaptıktan sonra “İleri” butonu ile diğer ekranımıza geçelim.





2. Adım :

“Şimdi Yükle” Butonu ile diğer ekrana geçebilirsinz. Ayrıca “Blgisayarınızı Onarın” Komutu ile Önceden yüklenmiş bir Windows 8 İşletim sisteminiz var ise bu buton ile onarım yapabilirsiniz.




" Şimdi Yükle " Butonunu tıkladığınız kurulum penceresi geliyor




3. Adım:

Bu Adımda Bizden Ürün Anahtarı istenecek. Kurmak İstediğimiz Windows 8 sürümüne ait Ürün anhatarını girdikten sonra “İleri” butonu ile devam ediyoruz.




4. Adım :

Bu adımda Bizden “Lisans Koşulları” nı kabul etmemizi isteyecek. “Lisans koşullarını kabul ediyorum” Sekmesini işaretleyerek “İleri” butonunu kullanarak devam ediyoruz.



5. Adım :

Bu ekranda iki seçenek karşımıza çıkacak. Bunları seçmek size kalmış. Ben “Özel: Yalnızca Windowsu yükle (gelişmiş)” bölümünü anlatacağım.






6. Adım :

Eski Windows sürümüne ait kalıntıları yok etmek için HDD mizde bulunan tüm bölümleri silmemiz gerekir. ( Yedeklerinizi Almayı unutmayın. Tüm bilgileriniz silinecektir.) Bunu yapmak için “Sürücü Secenekleri (Gelismis)” butonun kallanarak alt tarafta çıkacak olan menüyü açalım. HDD bölümlerini teker teker “Sil” butonunu kullanarak silelim. Karşımızda “Ayrılmamış Alan” kalacaktır. Bunun üzerine tıklayarak “Yeni” butonunu tıkladığımızda bizden HDD mize ait yeni bölümün kaç megabayt olmasını istediğimizi soracak. Bizde HDD büyüklüğüne uygun ve kaç bölüm istiyorsan ona göre değerler giriyoruz.









7. Adım :

Bu bölümde Windows 8 i hangi bölüme kurmak istiyorsak onu seçip “Biçimlendir” butonu ile biçimlendirildikten sonra “İleri” butonu ile devam ediyoruz.



8. Adım :

Karşımıza bu ekran geldiyse sıkıntı yok demektir. Bilgisayarımızın donanıma bağlı olarak bu kısım süresi değişebilir



9. Adım :

Bilgisayarımız bir kaç kere kapanıp açılacaktır korkmayın her şey yolunda Renk seçimimizi yapalım “Kişisel Bilgisayar Adı” alanını isteğimize göre dolduralım.





Ben Mavi Rengini Seçtim ve “İleri” Butonu ile devam edioruz.

10. Adım :

Burada ki ekranda seçim sizin ben “Hızlı ayarları kullan” butonu ile devam ediyorum.




11. Adım :

Karşımıza böyle bir ekran gelecektir. Dilerseniz e-posta girerek devam edebilirsiniz. Ama internetiniz bağlı olmalıdır unutmayın. Ben sanal bilgisayarda kurulum yaptığım için “Microsoft hesabı olmadan oturum açın” seçeneğini tıklayarak devam ettim.




12. Adım :



Karşımıza gelen ekranda “Yerel Hesap” butonu ile ilerleyerek diğer ekranda “Kullanıcı Adı” ve “Parola” kısımlarını doldurarak “Son” butonu ile bitirelim.







Hiç yorum yok :

Yorum Gönder