OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

14 Şubat 2013 Perşembe

pes 2013 klavye ile frikik gol atma

17-23
Barajın ortasına nişan alın klavyede sol ve alt yön oklarına basılı tutarak şut barını ortaya kadar doldurun.

23-27

Barajın ortasına nişan alın sol yön tuşuna basılı tutarak barı yarıya kadar doldurun.


27-40
Barajın sağındaki adamın çok az sağına nişan alın, ileri ve sol yön tuşuna basılı tutarak 30m’de şut barını yarıya kadar 30m üzerinde ise şut barını yarıdan biraz daha fazla doldurarak vurun


kaynak:birsaniye.net

10 yorum :

  1. sürekli direğe vuruyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :) pratik yapa yapa kardeş bende hep direk üstüden yada kaleci celiyo :)

      Sil
    2. senin şaplığın ilk denemem de gol attım ama ben sağ tarafa getirip şut barını ortaladım sonra sadece yukarı ok tuşunabasılı tuttum ve gollllll

      Sil
  2. kardeş bu ne böle ya kalecide yada aut

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kulllandıgın oyuncunun teknik gücü yüksek olsun bide yapa yapa alıscasın kardeş.

      Sil
  3. berbat işe yaramayor boşuna uğraşmayın zaten iyi yorumlaru başkaları yaptırmış veya kendi yapmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumunda bir hakaret olmadıgı için yayınlıyorum. gidip kendim bu konun altına harika veya süper diye bir yorum yazacak degilim ve yazdıracakta degilim ve yapamıyorsan bu sana kalmıs yapan yapıyor.

      iyi günler.

      Sil
  4. frikik altın kuralıdır 25 m ve üstü için arkadaşın dediği tuşların yanında arapas(genelde w 'dur)25 altı içinde pas (x veya s ) 35m üstü içinde knockball denen yöntemi araştırın bilen biliyor gerçekten

    YanıtlaSil