OYUN HATA

Google Özel Arama Motoru

22 Şubat 2013 Cuma

fm 2013 topa sahip olma

Merhaba arkadaşlar fm 2013'ü birkaç gün sonra orjinal olarak alacagım o zamana kadar bir demoya gireyimde alışkanlık kazanayım dedim. aldım manchester united takımını ve istediğim taktiği oturttum sizinde bu taktikten faydalanabileceğiniz düşündüğüm için paylaşmaya karar verdim.

Diziliş;

(Fırsatçı golcüyü dilerseniz santrafor veya hedef santrafor oyuncusuylada değiştirebilirsiniz taktikte herhangi bir sıkıntı yaşatmaz tercih meselesidir)

Taktiğimizin Detayları;

Taktiğimizdeki hedefimiz paslı ve topa sahip olarak atak yapmak bunun yanında bol gol atmak bu taktikte bunu başardım.Taktikte defansın solundaki oyuncuya derin koşu ve top sürme ekleyerek bu oyuncunun topu orta saha oyuncusuyla buluşturmasını sağladım.Mcl pozisyonundaki oyuncumuz topların dagılımını yapan oyuncu konumunda ancak sadece orta saha bloklarında top ayağından çıktığı zaman gerideki mc pozisyonundaki oyuncu yanlız bırakmıyor takımımızı sırtlayan oyuncular kanat oyuncularımız olacak bu oyuncularda hangi özelliklerin yüksek olması gerektiğinide belirteceğim.bunların dışında sizlerde göreceksinizki tek başına sağından solundan kaçan adamı görmeden oynayan oyuncu olmayacak topu ileride ayağına alan oyuncunun topu ceza sahası ve yakınlarında boştaki oyuncuyu kısa pasla buluşturulmasını sağladım yani hiçbir oyuncudan topu tek başına alıp gitmesini beklemeyin.
(Taktiğimiz ofansif oyunu benimsemektedir)
Oyun kurucu kullanmadım çünkü takımın pas dengesini bir oyuncuya bağlamak istemiyorum.


Taktiğimde yarım sezon içerisinde başarılarım;























Ligin ve şampiyonlar liginin en çok gol atıp en az gol yiyen takımıyız Toplam 5 maç puan kaybettim bunlardan 2 si mağlubiyet 3'ü beraberlik sadece yarım sezonda oluşmuş bir taktik lütfen taktiği değerlendirirken taktiğin yarım sezonda oturabilirliğinide göze alınız.



Oyuncu Gereksinimleri
DCL=Top kontrol en az 12-13 Top Sürme en az 12-13 Pas en az 13
MCL=Pas en az 15 Top sürme en az 13 Top Kontrol en az 14 Top kapma en az 13
MCR=Top kapma en az 15 Markaj en az 11 Top kontrol en az 14(Radja nainggolan tavsiyemdir)
AMR AML mevkilerindeki oyuncularınızı kendileriniz top sürme teknik hız hızlanma denge gibi seçenekleri önde tutarak belirleyebilirsiniz yine forvet mevkiinde hepimizin bildigi gibi bitiricilik teknik kararlılık soğukkanlılık pozisyon alma top kontrol gibi ancak Str mevkisindeki oyuncunun fiziksel özelliklerinin iyi olmasına dikkat ediniz.


TAKTİĞİMİZhttp://www.roosle.com/5CWYJWJG424U/4...HUCUM.rar.html

Alternatif;

http://www.mediafire.com/?qo1o1jjz2xose58



ALINTIDIR

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder